Over BakeryNext

BakeryNext, de vakkrant voor de bakkerijbranche. Een unieke bladformule voor en door professionals uit de bakkerijbranche. Vol actualiteiten, opinie, introducties, vraag- en aanbod, wetenswaardigheden. Kortom het blad waar de sector van achter het bureau, voor de oven tot in de winkel op zit te wachten. Laagdrempelig, verrassend, uitdagend, prikkelend, actueel en handig dat zijn de kernwaarden van BakeryNext. Wij verbinden adverteerders met afnemers, adverteerders onderling en afnemers onderling.

Wie zijn we?

De mensen achter Addictive Media werken als uitgevers en grafici met passie, creativiteit en zorg aan mooie producten en diensten. Wij willen een betrouwbare partner zijn voor allen die met ons samenwerken, auteurs en opdrachtgevers, leveranciers en afnemers, redacties en lezers. Wij willen onszelf en opdrachtgevers een stabiele toekomst bieden.

Addictive Media publiceert informatie. Daarmee stellen wij onze opdrachtgevers in staat om optimaal in- en extern te communiceren, passend in het multimediale landschap van vandaag. Beschikbaarheid van de media en de bereikbaarheid van de informatie is de afgelopen jaren namelijk explosief toegenomen. Addictive Media heeft voor adverteerders crossmediale concepten ontwikkeld om de lezer op een onderscheidende manier te bereiken. Addictive Media adviseer en begeleid bedrijven met het optimaliseren van de externe communicatie. Wat het communicatiedoel ook is, Wij zorgen ervoor dat het anders is, dat het de lezer raakt. Communicatie heeft als doel te informeren en het laten zien dat uw bedrijf er is. Het gaat om de juiste boodschap in combinatie van de inzet van gedrukte en digitale media. In een tijd waarin betrokkenheid alsmaar belangrijker wordt en de veranderingen elkaar snel opvolgen, is de juiste communicatie een kritische succesfactor.

Strategisch Communicate Advies

Communicate Advies – zowel offline als online – beschouwt Addictive Media als een wezenlijk onderdeel van diverse communicatieconcepten die wij ontwikkelen en realiseren. En dat is niet voor niets: met advertenties kan een substantieel deel van de productiekosten van bijvoorbeeld een magazine of krant worden terugverdiend. Bovendien benadrukken advertenties de geloofwaardigheid en autoriteit van een medium.

 

 

"Speciaal ontworpen voor professionals binnen dit veld, en is gericht op het leveren van de meest actuele informatie en inzichten."